Punk er så sandelig ikke, hvad punk har været
Man kan starte med at spørge sig selv, om mærket Eastpak er punk? Er punk-rocken ikke blevet for kommercielt orienteret, når et så sterilt mærke som rygsækproducenten Eastpak sponsorerer en tour, hvor hovedfokus burde være anarki og ned-med-de-højreorienterede mentalitet?
Det første, der mødte
VIL DU LÆSE VIDERE?
Bliv medlem og få adgang til alle anmeldelser, interviews og meget mere eksklusiv indhold på Gaffa.dk
Første måned for 1 kr.
Derefter kun 39 kr./måned. Ingen binding.
- Læs eksklusive interviews med topmusikere
- Læs anmeldelser af alle de vigtigste koncerter
- Læs over 20.000 albumanmeldelser
- Nordisk medlemskab - få adgang til al indhold på GAFFA.se & GAFFA.no
- Få rabat på billetter til koncerter og festivaler
- Få ren musikoplevelse - fravælg forstyrrende annoncer
Allerede GAFFA+ medlem